

Jeśli zastanawiasz się nad wydaniem jakiejkolwiek kwoty na reklamy w celu dotarcia do grupy docelowej, lepiej wydaj ją we właściwym miejscu. Google Ads został uruchomiony zaledwie dwa lata po wdrożeniu gigantycznej wyszukiwarki: Google.com.
Co to jest Google Ads?
Uwaga: reklamy z platformy mogą obejmować także inne kanały, w tym YouTube, Blogger i sieć reklamową Google.


Czy Google Ads działa?
Dlaczego warto reklamować się w Google Ads?


Powody, dla których Twoje reklamy Google Ads nie działają.
Źle dopasowane słowa kluczowe.
Jak poprawić reklamę Google Ads?
Nieistotne reklamy
Niski wynik jakości


Słaba strona docelowa
AdRank
Licytacja
Typ kampanii Google Ads
Reklamy w wyszukiwarce to reklamy tekstowe wyświetlane w wynikach wyszukiwania na stronie wyników Google.
Reklamy displayowe są zazwyczaj oparte na obrazach i są wyświetlane na stronach internetowych w sieci reklamowej Google. Reklamy wideo trwają od 6 do 15 sekund i są wyświetlane na YouTube.
Współczynnik klikalności (CTR)
Współczynnik konwersji (CVR)
Sieć reklamowa w Google Ads


Rozszerzenia
Retargeting w Google Ads
Jak skonfigurować reklamy Google Ads
Połącz Google Ads z Analytics
Dodaj kody UTM
Skonfiguruj śledzenie konwersji
Zintegruj swoje reklamy Google z CRM
Może już używasz CRM do śledzenia danych kontaktowych i przepływów potencjalnych klientów? Integracja Google Ads z CRM daje Ci możliwość śledzenia, które kampanie reklamowe działają dla Twoich odbiorców, dzięki czemu możesz łączyć marketing za ich pomocą z odpowiednimi ofertami.
Strategie ustalania stawek Google Ads
Licytacja automatyczna a ręczna
Dodaj tu swój tekst nagłówka
Koszt pozyskania (CPA)
Dodatkowe zasoby do optymalizacji reklam Google Ads

